niedziela, 30 listopada 2014

Klasyczne LECZO

Trzy, dwa, jeden, zero, START! Przygoda z blogiem rozpoczęła się, a pierwsza notka o potrawie, która pojawiła się całkiem niedawno, bo wczoraj,  na czwartych urodzinach mojego syna :) Niestety zawsze mam problem z wymyśleniem jakiegoś dania, które zaskoczyłoby gości, a jednocześnie nie było monotonną potrawą, powtarzającą się na każdych rodzinnych imprezach ;) Tym razem padło na leczo.To było ciepłe, aromatyczne i pikantne leczo, które przypadło każdemu do gustu :) 

Skład:
- oliwa z pestek winogron
- duża cebula
- kiełbasa (tym razem była to Kiełbasa Gospodarza - Biedronka)
- cukinia
- 3 papryki czerwone
- 3 papryki  żółte
- pół słoiczka przecieru pomidorowego
- puszka krojonych pomidorów
- sok pomidorowy
- przyprawy: sól, pieprz, papryka słodka, bazylia, chili

Sposób przygotowania: na oliwie z pestek winogron przysmażyłam poszatkowaną cebulę, następnie dodałam pokrojoną kiełbasę. Kiedy całość zarumieniła się zdjęłam z ognia. W garnku natomiast podsmażyłam pokrojoną w kostkę paprykę czerwoną i żółtą oraz cukinię, dolewając po trochu soku pomidorowego. Do papryki i cukinii wrzuciłam wcześniej przysmażoną kiełbasę z cebulą, dodałam puszkę pomidorów i mieszałam. Po około 5 minutach dolałam soku pomidorowego ciągle mieszając, tak aby leczo nie było zbyt rzadkie. Dodałam również przecier pomidorowy. Całość doprawiłam przyprawami :)

SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz